понеділок, 20 травня 2013 р.

Без маски




Відсторонилася... Пішла за пруг                         
Від подруг, їхніх чад, мужів, любасків…            
Ще сниться: обережненько перу
Свою усміхнену, привабну маску.                   
Боюсь її, сівку, деформувать:
Розгладжую перстом дрібненькі зморшки…
Без неї в сон пливла поміж латать,
У ній ішла «на каву чи окрошку»...
Тепер дзеркала в хаті відверну.
Правдиве Я помітить: лик – без маски,
Попросить у відбитка машкару,
А дзеркало простягне:«Ось, будь ласка...».
І перший, хто погляне на лице –
Вже строге і холодне, мов свічадо, –
Узріє власну чорну жовч… Тихцем
Довкола роззирнеться безпорадно.

Недовго буде в розпачі мовчать
Перед любителькою рим і лоску,                   
Прошепче злісно:«Я таких стрічав!».
Стоятиму – сяйлива, безголоса…
Він прокричить:«Довкола всі – як я:
Нещирі, злі... Ти – диво карамельне?!».
Та й справді – є у кожного суддя.                   
Він – серця животворчого насельник,
Він зважує, рахує вдих і крок,
Вердикти і сміття з душі виносить...
Він – кат єства! Він – зведений курок
З палким ім`ям-протуберанцем – Совість. 
       
Бува, що Совість гасне-помира,
Байдужне серце – без судді – гарує…                   
Такі людці – осердя клік, орав.
Картати хама і падлюку – всує!
Навіщо ж я вдягла цю машкару –
Сяйливо-чесну, копію свічада?..

Той – перший – не посміє. Я здеру
Холодну маску – серед буднів чаду.

Немає коментарів:

Дописати коментар