вівторок, 21 травня 2013 р.

Прожект





Якби мене, дивачку, запитав
Чаклун-мольфар:«Де хочеш вік дожити?» –
Я б заспівала:«Ста-а-арче, в колі трав!        
Люблю поля пшениці, гречки, жита…».
Незбутню мрію-квіточку таю
Між мотлохом пригадок і прожектів:
Опівніч у шумливому гаю
Топольку обійняти… Півні треті...           
Здійметься вітровій – пером злечу…
Я бачила торік Спіраль Відходу.

Мене чаклун, гугнявий дід, почув.
Зайшов крізь двері.
                           Сперся на комодик,
Без еківоку запитав:«А дах?..
А може, ти душею покривила?
Бери котедж модерний – у Півнях!
Басейн почистять… Є цесарки, вила.
Зело заморське… Лошачок ірже…
На вікнах – мандарини, кріп, лимони.
Дідизну брат відвоював з ножем.
Від саду – запах крові... Дах червоний.      
Чаклунське слово дам чи тигрів зуб:               
Селитьба запахтіє гіацинтом.
Захочеш – біс офарбить у лазур
Паркан штудерний барви антрациту…».

– Слова – медок… Варю куліш, євшан... –
Зітхнула я. – Дзиґар, поглянь, пульсує…
У дощ плету з альпаки жовту шаль.
Приходь у травні. Ця балачка – всує.             
Хатину – в полі! Там розквітне глід...                    
Я облаштую озерце і грядку,
Насію моркви, пастернаку, маку…
Вже – липень.
                        Де ж забудькуватий дід?





Картина М.Беркос "Льон цвіте".


Немає коментарів:

Дописати коментар