понеділок, 10 грудня 2012 р.

Полетуха




Мугикаєш незнаємий мотив...
У ватру підкидаєш хмиззя, дрова...
Я – в полі зору.
                          Лет із тісноти
Моє волосся вогняне куйовдить...

Я так палала в пору завірюх!
Я бігла в серпень колесом хитлявим…
Я – з роду незбагненних полетух.
Я не звичайна білка!
                                   Я – летяга.

Тебе, рахманного, злякав афект,
Бажання казки? Не іти за стовпчик?
Твій кличний дзвоник не зупинить лет,
Не згасить шал.
                           Бувай!
                                      Прости, дозорчий

…Вертаюся у двір – із вільготи.                          
Полкан гарчить… Шаруєш листям праску…      
В жарінь покидав бульби... Золотий!
Не рви листок – про голопуцьків казка!




Автор картини "Руда" Віктор Горяєв

Немає коментарів:

Дописати коментар