четвер, 6 грудня 2012 р.

З Анни Ахматової. Увечері


Бриніла музика в саду
Гірким неперебутним горем.
І зимно, й гостро пахли морем 
З тарелі устриці в льоду. 

Він проказав:«Я вірний друг!».
Торкнувся сукні – злегка, рвійно…
І як не схожі на обійми
Ці дотикання звабних рук.

Так гладять кішку чи орля,
Так споглядають вольтижерку...
Лиш усміх ув очах примерклих,
Лиш вій рудава перія.

Тужливих скрипок голоси
Течуть за пасмами туману: 
«Безхмар’я в неба попроси –
Уперше ти сама з коханим».

першотвір:


Вечером

Звенела музыка в саду 
Таким невыразимым горем. 
Свежо и остро пахли морем 
На блюде устрицы во льду.

Он мне сказал: "Я верный друг!" 
И моего коснулся платья. 
Как не похожи на объятья 
Прикосновенья этих рук.

Так гладят кошек или птиц, 
Так на наездниц смотрят стройных… 
Лишь смех в глазах его спокойных 
Под легким золотом ресниц.

А скорбных скрипок голоса 
Поют за стелющимся дымом: 
"Благослови же небеса - 
Ты первый раз одна с любимым".



Немає коментарів:

Дописати коментар