четвер, 11 квітня 2013 р.

Поступ





1

Я – біла глина у твоїх руках.                       
Нестримно
                   кружеля
                                 гончарне
                                                 коло…
Вже обпалилась у п`ятьох печах.
Не став у перію за покотьола!

Я ж – амфора для вин, олій, води…
Колише ярий сміх – творінь колишніх…
Я застелю гончарний круг. Іди!
Остигла, майстре. Облетіли вишні.

2

Не рук боюся – цвілі, тьми, копит,
Німої висоти, сердець охлялих…
Скажи, чи ти кохав, коли ліпив,
Коли найперша піч вогнем залляла?

В поливу ти додав сльозу, піт, кров.
Червіньку й сажу пізнаєш наосліп... 
Чому ж спинився? Ні, таки пішов –
Розхристано-спокусний – в зимну осінь…

3

Ганчір`я…
                 Плями… 
                               Стигми… 
                                               Кажани…
Де ж зорі? Де у янголках шпалери?
Опону смутку вчора відслонив –
Приніс мені обітницю, лікери…

На кучерях блищав міцний обруч.
Масної глини пласт упав на килим…
Тепер мене не візьмеш голіруч –
У шосту піч навік переступила.

Немає коментарів:

Дописати коментар