четвер, 11 квітня 2013 р.

Орігамі


                                    Біль пропаде, як росиця, в сонці рано на травиці

                                                                                      З пісні               

                                                                                              
1

В оранжереї ти мене зростив,                                
Покинувши два ранчо у Техасі.
Пір`їни слав замулений терник,
Тож браму зачинив – на мідний засув…            
Термографи повісив на стіні,
На дах жбурнув нагайку, ніж, панаму.
Шептав:«Не бійся злив, пліток, стихій...».
Наш світ 
               знесла
                           запінена цунамі.                     

2

Тепер я проростаю крізь те скло,
З якого ти змітав кленове листя.
Крилатки укривають медальйон…               
Той світ пощез.
                           Клен білий вистояв!

3

Ти з Токіо весною прилетів.                         
Облаштував ставок, оранжерею…            
Термограф почепив.
                                   «О Вітре мій!» –
Не тріпочу. Ніч обвиваю рейку,
Вкриваюся росицею… Стогну…
Вже не для мене рай-хороми зводив.
Чому померти ладна саме тут –
В оманливих долонях? – самоподив.

Оцю готовність люд нарік – Любов.
Це почуття складне, мов орігамі…
Я зазираю в Щастя крізь вікно
І прикликаю сонце – не цунамі.




Батик  автор Петрухіна Наталія

Немає коментарів:

Дописати коментар