середа, 10 квітня 2013 р.

Вольдемарові – пошепки





Моя любов – синиця, що не мала
Поживи й прихистку, помре у сніговій…
Ген – хибні терези, іржа підвалин...
Ти принатурився.
Ти – підпертя.
Ти – свій.

Згоряла після кожної розлуки.
Із холоднечею на згарищі борюсь.
Зігрій мої стежки, прожекти, руки –
І відійди...
                 Я зранку береги творю.
Учора з болем розлилася річка –
Пряма, природжена. Гублюся в кольорах…
Наш син тебе розрадить. Я ж – мов свічка.
Хвилини скрапують на смолянистий дах...
Між крапом і джмелінням – перегуди.
Це душі-горлиці шукають пекло… рай...
Жалій мене! Без мене гірше буде.
Колись апостоли із рук Христа Грааль
Приймали – і вуста вмочали в сяйво,
Несли Прозріння в люд, що впав, поснув…

Я вспадкувала – для гризот і кайфу –
Небес терпку ясу...




Картина  –  автор Войкан Морар

Немає коментарів:

Дописати коментар